piątek, 22 października 2010

Klon jesienny
[zdjęcie jest z wikimedii, licencja creative commons]

2 komentarze:

Paula pisze...

rewelacyjne zdjęcie!

pozdrawiam,
Paula

Kasia pisze...

Ja też tak uważam, niestety nie mojego autorstwa, tylko wolnego autorstwa z Wikimedii (czyli licencja Creative Commons albo Domena Publiczna, i można publikować we własnym blogu...) Chyba powinnam gdzieś dodać parę zdań na ten temat, ja marzę aby robić sama zdjęcia przyrody (i też obrazy i rysunki), ale nadal "zdrowie" mi na to nie pozwala, nie mówiąc o tym że dopiero się uczę fotografii i malarstwa (rysunki już mi lepiej wychodzą, ale też muszę to ćwiczyć)

Najlepiej zaraz się za to wezmę i napisze co to z tymi zdjęciami w moim blogu i które są moje własne, i skąd się reszta bierze :) Ja jestem troszeczkę jak Włóczykij z Doliny Muminków, nie znoszę nakazów i rozkazów i tablic (i Paszczaków), i dlatego zbieram zdjęcia to tu to tam, jedynie omijając blogi prywatne, i ludzi którzy "wszystkie prawa zastrzegają". Ale też nie jestem złośliwa jak Mała Mi, i biorę zdjęcia głównie z Wikimedii albo Flickr Creative Commons (czyli takie które gwarantują zezwolenie na publikację bez zastrzeżeń).

Mam nadzieję że w przyszłości będę miała więcej moich własnych zdjęć w blogu, ale jak zwykle mój Włóczykijowy opór nie pozwoli przyzwyczajać się do nakazów, rozkazów i tablic zabraniających ;) Moje własne zdjęcia wszystkie mają licencję Creative Commons, czyli każdemu wolno je blogować ile chce i kiedy chce, nawet komercjalnie.. Ja proszę o dodanie mojego autorstwa w podpisie, albo link do mojego bloga, ale to nie jest przymusem (szczególnie w blogach prywatnych i u innych Włóczykijów, Muminków i Małych Mi) :)